Shopping!

Heeeej! Jag och S**** kom precis hem från stan och jag fick med mig en massa kläder hem. Kläderna sitter så sjukt mycket snyggare på en smal och fin kropp och det känns grymt nu inför sommaren. Undra hur Svergies befolkning känner inför sommaren nu när man ska visa sig i bikini. får ni lite ångest?!
 
En sak som störde mig otroligt mycket idag var alla dessa XL kläderna, snälla om ni ska köpa så stora kläder så kan ni väl förfan gå in på de butikerna för större mönniskor. Ni tar våra kläder och gör att inte lika många kan göras på grund av allt tyg osv som ska användas till tjockisar.


Kommentarer
Sofia

Har nu anmält din äckliga blogg till blogg.se. Enjoy :)

Svar: haha synd att ingenting hände då,
heyperfection.blogg.se

2013-05-22 @ 16:59:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0